Kto som

Mojou veľkou záľubou už od detstva boli knihy. Hneď ako som sa naučila čítať som začala čítať jednu za druhou. Chodila som pravidelne do knižnice. Môj knižný vkus sa vyvíjal v závislosti od môjho veku. Od rozprávkových knižiek cez dievčenské romány až po literatúru pre dospelých. Najviac ma oslovili a dlho som zotrvala pri detektívkach – zelenej knižnici. Dokázala som prečítať jednu detektívku denne, niekedy aj viac. Posledné roky sa mi vďaka mojim deťom čítať veľmi nedá. Teda presnejšie dá, čítam opäť tú istú literatúru ako som čítala keď som mala šesť rokov. Je to akýsi návrat do detstva. Ak si však niekto myslí, že vybrať dobrú detskú knižku je jednoduché, je na veľkom omyle. Deti sú veľmi prieberčivý poslucháči a navyše sa dnes knižný trh priam hemží vyumelkovanými farebnými knihami, ktoré však obsahovo nie sú na vysokej úrovni. Nie je problém nájsť knihy, kde je krásna rozprávka zohyzdená a zostalo z nej pár viet. Preto som aj založila tento blog, kde zosumarizujem moje skúsenosti s detskými knihami. Príjemné čítanie prajem!

Kto som

Leave a Reply

