E-kniha pre deti

V poslednej dobe dosť sledujem, že čoraz viac a viac ľudia začínajú čítať e-knihy. Priznám sa, že mňa tento trend veľmi neoslovil, ale prišla s ním domov moja dcéra. Vraj niektorí spolužiaci takto čítajú knihy. Zázrak je, že vôbec dnešné deti knihy čítajú, takže ma potešilo, že má aj ona záujem čítať. Aby ste však mohli e-knihy čítať, potrebujete tablet, ktorý vám na to poslúži.

Keďže momentálne až tak veľa peniažkov na takéto veci nemáme, poradili sme si pomocou Ferratum pôžičky. Dcérka sa tak konečne splnil sen a môže si čítať koľko len chce, kedy chce a čo chce, keďže vďaka tabletu má svoju knižnicu vždy po ruke.

e-knihy

Čo sa týka e-kníh, tí čo nemajú peňazí nazvyš si môžu nejaké stiahnuť na internete aj zadarmo. A tí , čo sú ochotný do nich aj investovať, si ich môžu od výmyslu sveta vybrať v kníhkupectvách. Je ich k dispozícii čoraz viac v rôznych cenových kategóriách, tak aby si svoje našiel každý. Priznám sa, že odkedy má dcérka tablet, aj ja som si pár takýchto kníh zaobstarala,  a keď ideme na príklad na dovolenku, namiesto toho aby som vliekla ťažkú knihu, požičiam si tablet od nej. Budeme musieť ale asi kúpiť aj druhý, pretože niekedy je ťažké ho z nej vymámiť.

E-kniha pre deti

Leave a Reply

